مقایسه تصویری بین رابط های کاربری | قسمت چهارم

با سلام خدمت دوستان. این مقاله که قسمت چهارم و آخر از سری مقالات مقایسه تصویری بین رابط های کاربری می باشد، به برسی رابط کاربری در مارکتینگ و فروش می پردازیم. قبل از هر چیز اگر قسمت های قبل را ندیده اید، پیشنهاد می کنم که حتما آن ها را ببینید. همچنین در پایان این مقاله آزمونی زیر گرفته می شود. پس بدون معطلی بریم سر اصل مطلب.

مشاهده قسمت اول
مشاهده قسمت دوم
مشاهده قسمت سوم

رابط کاربری در مارکتینگ و فروش مقایسه تصویری

مقایسه شماره ۲۲ :

در فروش یک محصول و یا خدمت، بهتر است به جای گفتن ویژگی های آن، سودی که مشتری از خرید آن محصول بدست می آورد را ذکر کنید. بیان سود بدست آمده از خرید یک محصول یا خدمت، تاثیر روانی مثبتی بر روی خریداران دارد.

رابط کاربری در مارکتینگ و فروش مقایسه تصویری

مقایسه شماره ۲۳ :

این مورد نیز عکس مورد بالا است  اما با کارکردی مشابه. در این مورد زمانی که مشتری شما دیگر نمی خواهد از محصول شما استفاده کند، به جای ذکر اینکه محصول ما چه ویژگی دارد، بگویید که با استفاده نکردن از این محصول یا خدمت چه چیز هایی از دست می دهد. گاهی بیان نکات منفی تاثیر به مراتب بیشتری دارد تا ذکر نکات مثبت.

رابط کاربری در مارکتینگ و فروش

مقایسه شماره ۲۴ :

به جای اینکه بگویید جشواره ما تا روز دوشنبه است، از زمان سنج استفاده کتید. طی تحقیقاتی که انجام شده استفاده از تایم دقیق (روز،ساعت،دقیقه و ثانیه)، از نظر UI و UX تاثیر بهتری بر تبدیل مخاطب به مشتری دارد.

رابط کاربری در مارکتینگ و فروش

مقایسه شماره ۲۵ :

از نظر دیجیتال مارکتینگ و تجربه کاربری گذاشتن صفر کمتر جلوی قیمت، تاثیر روانی مثبتی بر روی مشتری ها دارد. پس تا می توانید از صفر کمتر استفاده کنید.

مثلا به جای ۵۰۰/۰۰۰ ریال بگویید ۵۰ هزار تومان یا ۵۰/۰۰۰ تومان استفاده کنید.

رابط کاربری در مارکتینگ و فروش

مقایسه شماره ۲۶ :

از نظرات واقعی و بدون سانسور مشتری ها برای محصولات خود استفاده کنید، نه نظرات همواره مثبت یا فیک. با این کار اعتماد افراد برای خرید از برند شما جلب خواهد شد.

رابط کاربری در مارکتینگ و فروش

مقایسه شماره ۲۷ :

اسکرول افقعی برای صفحات یک فاجه است و در اثر رسپانسیو نبودن صفحه این اتفاق می افتد. این مورد یک مسئله ی فنی برای سایت ها است. اکثر کاربران اینترنت با موبایل جستوجو می کنند. پس ضرورت موبایل فرندلی بودن سایت احساس می شود.

رابط کاربری در مارکتینگ و فروش

مقایسه شماره ۲۸ :

پایین تمامی محصولات خود دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را قرار دهید. اگر شما از سیستم افیلیت مارکتینگ برای این اشتراک گذاری نیز استفاده کنید، نتیجه آن شگفت انگیز خواهد بود.

رابط کاربری در مارکتینگ و فروش

آزمون مقایسه تصویری بین رابط های کاربری :

در مجموع این ۴ مقاله، به ۲۸ مورد از مقایسه تصویری بین رابط های کاربری، پرداخته شد. دوستان با مطالعه این مقالات درک خوبی از رابط کاربری مناسب پیدا کرده اند. برای این منظور من یک آزمون تصویری در پایان این دوره قرار داده ام تا دوستان اطلاعات خود را بسنجند.

در تصویر زیر بگویید که از نظر رابط کاربری کدام مورد بهتر است و چرا؟ A یا B. لطفا در قسمت نظرات پاسخ خودتون را بفرستید.

آزمون تصویری برای رابط کاربری

 

نتیجه: بالا بردن دانش در طراحی کاربر پسند برای وبمستران، یک امر مهم است. در این ۴ مقاله سعی شد، که قدم برای این منظور برداشته شود. امیدوارم که با مطالعه ی این مقالات کمکی به درک بهتر از طراحی UI برای دوستان کرده باشم.

شاد و پیروز باشید.

منبع: goodui.org

امیر محمود کنگرلو

امیر محمود کنگرلو

سلام، من امیر هستم و چند وقتی میشه که درباره وب و وبمستری می نویسم. خوشحال می شم اگه از مطلب خوشتون آمد برای دوستانتون بفرستید.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

مطالب مرتبط

مقایسه cms های برتر

مقایسه وردپرس با ۵ cms برتر دنیا

در این مقاله به مقایسه cms های برتر دنیا می پردازیم. در این بررسی ۶ سیستم مدیریت محتوای محبوب در دنیا را با هم مقایسه خواهیم کرد.

اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی چیست؟

استراتژی اقیانوس آبی چیست؟ مفهوم اقیانوس آبی (Blue Ocean) و اقیانوس قرمز (Red Ocean) در مارکتینگ چه چیزی هستند؟ پاسخ به این سوالات در ۲دقیقه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *